Ceník služeb
Konzultace
Schůzka na cca 3 hod., kde kompletně projdeme Vaši svatbu či jinou akci.
Poradím Vám své tipy a triky. Sestavíme harmonogram a poradím Vám se vším, co bude potřeba.
2 500 Kč
Koordinace obřadu
2-3 schůzky před svatbou, stálá podpora na telefonu a mailu.
Cca 3 hod. práce ve svatební den - vítání hostů, usazení, spolupráce s matrikou, nástupy, průběh, gratulace, špalír, focení.
4 000 Kč
Koordinace obřadu a hostiny
2-4 schůzky před svatbou, stálá podpora na telefonu a mailu.
Cca 5 hod. práce ve svatební den - vše ke koordinaci obřadu, přesun na hostinu, zvyky, zajištění bezproblémového průběhu hostiny, příprava sweet baru během hostiny.
7 000 Kč
Koordinace celého dne
2-5 schůzek před svatbou, stálá podpora na telefonu a mailu.
Koordinace příprav, obřadu, hostiny. Zajištění harmonogramu dne, péče o hosty, nevěstu a ženicha, možná moderace společenských aktivit.
Budu s Vámi po celý den.
od 11 000 Kč
Druhý koordinátor
od 2 800 Kč
Dekorování svatebního místa
od 1 500 Kč
Dekorování svatebního obřadu
2 000 Kč
Dekorování svatební hostiny
4 000 Kč
Doprava
Doprava je zdarma do 15 km od Plzně.
10 Kč/km
Kompletní servis & Svatba na klíč
Při kompletním servisu zajištění akce (maturitní, firemní, narozeninový večírek) a zajištěním svatby na klíč pracuji s hodinovou sazbou.
Každý měsíc dostanete fakturu za odvedenou práci. Fakturu za koordinaci dne, dostanete nejdéle 7 dní po konání akce.
První nezávazná konzultace je zcela ZDARMA.