Ceník služeb

 

Konzultace

Schůzka na cca 3 hod., kde kompletně projdeme Vaši svatbu či jinou akci.

Poradím Vám své tipy a triky. Sestavíme harmonogram a poradím Vám se vším, co bude potřeba.

2 500 Kč

Koordinace obřadu

2-3 schůzky před svatbou, stálá podpora na telefonu a mailu. 

Cca 3 hod. práce ve svatební den - vítání hostů, usazení, spolupráce s matrikou, nástupy, průběh, gratulace, špalír, focení.

4 000 Kč

Koordinace obřadu a hostiny

2-4 schůzky před svatbou, stálá podpora na telefonu a mailu.

Cca 5 hod. práce ve svatební den - vše ke koordinaci obřadu, přesun na hostinu, zvyky, zajištění bezproblémového průběhu hostiny, příprava sweet baru během hostiny.

7 000 Kč

Koordinace celého dne

2-5 schůzek před svatbou, stálá podpora na telefonu a mailu.

Koordinace příprav, obřadu, hostiny. Zajištění harmonogramu dne, péče o hosty, nevěstu a ženicha, možná moderace společenských aktivit.

Budu s Vámi po celý den.

od 11 000 Kč

Druhý koordinátor 

od 2 800 Kč

Dekorování svatebního místa 

od 1 500 Kč

Dekorování svatebního obřadu

2 000 Kč

Dekorování svatební hostiny

4 000 Kč

Doprava

Doprava je zdarma do 15 km od Plzně.

10 Kč/km

Kompletní servis & Svatba na klíč

Při kompletním servisu zajištění akce (maturitní, firemní, narozeninový večírek) a zajištěním svatby na klíč pracuji s hodinovou sazbou.

Každý měsíc dostanete fakturu za odvedenou práci. Fakturu za koordinaci dne, dostanete nejdéle 7 dní po konání akce.

První nezávazná konzultace je zcela ZDARMA.

Služby před konáním a příprava akce

 300 Kč/hod

Koordinace akce


500 Kč/hod